VICtoria

Kära omvärld.
Dålig uppdatering här på senaste, men jag har en av världens bästa anledningar!

Min underbara Victoria är här! och jag är lycklig. funderar om askmollnet kanske skulle komma och dyka upp snart, innan torsdag, så kan det få stanna uppe i luften så att hon kan stanna en extra vecka eller så! ;) hmmm, ja, vi fr väll se vad som händer.

Det har vart mkt Albany, CliftonPark, Schenectady och NYC under veckan. Som en ganska vanlig vecka. men allting blir ändå så annorlunda. Småsaker blir förgyllda med guldkant när jag har Vic här. Vid min sida under hela dagara.
Det rann några tårar ner för kinden idag när jag tänkte på hur mycket tösen betyder för mig, och hur konstigt och sorgligt det känns att hon ska åka sanrt igen.

MEN, det har vart en underbar vecka, vi ahr gjort jätte mkt! och det är så roligt när min världen hemmifrån, som Vic känner till, möts med min världe här, som mina vänner och vardag här.

Nu ska jag inte sösa bort mer tid till att skriva här, när jag har en så fin tös vid sidan av mig i sängen, men jag ville bara uppdatera. och säga att jag är lycklig.
sedan kommer det ett par bilder på skönheten själv.









Ja, som sagt, lite bilder på min lilla skogs älva. Tog lite bilder på Vic och sminkade och grejade. Detta är bara några av de många många, men har inte hunnit redigera så många av dem. men nu har ni ju sett lite iaf! :)

-SKÖNHET-

Kommentarer
Postat av: Selines

Jätte fina bilder!

2010-05-11 @ 14:30:57
URL: http://selines.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vilken underbart vacker flicka! Saknar er mina fina vanner <3<3

2010-05-11 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0