tankar

Vilken bra dag det har vart idag. Jag känner mig lycklig.

Men det är konstigt, hur tankar kan sätta sprett i huvvet på en... mm, alltså börjar man, så går det lixom aldrig över. finns ingen ände på tankar tror jag.
Efter att ha kollat på "letters to Juliet" med flickorna så åkte jag inte direkt hem, som jag igentligen hade tänkt mig, istället så åkte jag till det stora sportområdet, och gick runt och kollade på killarna som spelade amerikansk fotboll och baseball. Det är ett stoort område, så det fanns också gott om "arbetare" där med, som klippte gräs, reffla sand osv. Mm, men iaf, det jag ville komma fram till, var att det avr så skönt att bara få gå runt, från plan till plan, i mörkret, med de upplysta planerna, och bara låta tankarna snurra.

Men nu är det nog dags för mig att sova.
mm, sömn behöver man, anars blir man aldrig klokare.
god natt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin sidan ser ut i nya "kläder"! :)

Saknar dig så min gulle-Josse! Här hemma är det blommorna i ditt fönster som blommar vackrast, även i år. Kram mamma

2010-05-20 @ 06:35:21
Postat av: Victoria

Fina fina vän! <3

2010-05-20 @ 11:41:43
Postat av: Britizas

din nya design är underbart fin josse!!



Det är bra och tänka, men inte i alldeles för stora mängder. Ibland bör man tänka mer, ibland ´midre!

Men det vet du ju redan såklart.

du är så vis min älskade syster..

snart får vi ta och bestämma när vi får prata igen, saknar din röst<3

2010-05-24 @ 15:14:53
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0