FREDAG!

Ja, idag ar det fredag, och denna vecka har gatt sa galet fort!
alltsa det har avrt en kosntig vecka. jag har inte ens haft roda dagar, som ni har dar hemma i swe, men anda sa har det gatt fort, vad har det da inte gjort for er!? haha.
Ja, i torsdag sa akte Vic, hem, sorgligt, men sannt. Som sagt, det ar kosntigt, nar vi har gjort ALLT tillsammasn i en coh en halv vecka, och sa aker hon hem direkt efter, sa ar det ju som om en del av mig coksa aker hem. Det enda jag kan finna som ar possitivt med att hon lamnade, ar att det betyder att snart komer Kristina hit, och sedan Mamma och Pappa, Pontus, Brita och Elsa, och sedan sa ska ajg aka till Thyeres och sedan sa kan det handa att ajg far ett till besok av Vic...! ;) haha, vi far se. mm, och det ar massa saker som kommer handa dar imellan med. jag inser nar ajg tittar pa min kalender, att jag inte har en enda helg i juni som jag kommer avra hemma. haha, resor och aventyr healtiden! :) mm, mend et ar ju det som ar sa underart emd att vara har, traffa vanner, och reda ochs e nya saker och att bara fa leva livet.

Det ar kosntigt hur livet ar en bergochdalbana. mm, vissa dagar kanns allt toppen, andra allt botten. men det ar vall det som ar grejen med, lara sig att kunna se genom hinder och leva i det som gar gott isf for det som ar tungt, jobbigt och trycker ner oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj du har verkligen fullt upp min älskade :) Men det är kul attdu hittar på massor med saker hela tiden!! VI älskar dig sååå! /Britta&Pelsielsa

2010-05-16 @ 22:39:51
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0