tiden

HJÄLP! vad tiden går fort! jag kan inte förstå att det har gått a ÅR sedan förra början av Aprill! alltså det är väll kanske lågiskt om man ser det så. men ärligt talat, att det var ett år sedan som det var förra våren, som vi höll på att ladda inför studenten och alla tokigheter som skedde då. ja, tiden går fort. jag satt och tittade på bilder nu ikväll, kollade på bilder från förra året. och då hittade jag dessa. och de gör mig lite nostalgisk på ngt sätt. är så mkt minnen i dessa! :) tjejer. ni är underbara!
det avr en solig avcker dag, och vi skulle göra klart projektraporten... men vi gick ist ut och lekte! :) haha det avr underbart minns det som igår!saknar er mina töser!
lägger upp bilderna här, alltså ett år sedan tagna den 2dre Aprill.


















fina minnen töser!

Kommentarer
Postat av: Victoria

JOSEFIN! Fattar du vad jag saknar dig, det är nästan så jag får tårar i ögonen när jag läser det du skriver och tittar på bilderna. :)Vi hade såå himla roligt och jag saknar er, MYCKET!

LOVE YOU <3

2010-03-26 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0