allt och inget

jag nu har de tinte hänt ngt här sedan förra fredagen. är på tiden att det blir lite ändring.
idag var en MÅNDAG. vet inte vad som händer, men på måndagar är det nog bara så, att man tapapr endel energi och inspiration alltså.  men dagen gick bra, coh blev riktigt bra.
tyvärr så var det stul emd internett, så jag missade victorias och min pratstund... så typiskt.

det avr en bra helg iaf, och detta var första helgen på lägne som jag inte hade bestämt och inplanerat massa saker jag skulle göra. var nästa kosnitgt. men samtisigt bra. alltså helgen gick inte riktigt lika fort som förra, jag tror att det berodde på att jag nu kunde ta saker lite mer i taget, när man itne helatiden vet avd man ska göra på gnt sätt. både bra och dåligt att planera alltså. alltså ajg är ingen direkt planerare. utan gillar att ta saker osm det kommer. samtisigt så tycke rjag om att se fram emot saker, så jag tycker nog om när man vet roligas aker kommer hända viss ahelge, samtisigt soma jg inte är så noga med detaljerna tror jag. haha

idag var jag på judisk traditionsmiddag. minns inte vad det heter.d et är ju pinsamt. men det var verkligne intressant. judar, så lika krsitna, men ändå inte.

detta är nog en regnig vecka... mm, alltså det komme rvar aregngrått och mållningt och dimmit tills på torsdag sa de... men sen, sen HOPPAS jag påa tt det ska bli fint igen! det är iaf, inte kallt nu, runt 10 helatiden. det är ju bar iaf, som sagt.

det är konstigt, detta rä mitt forsta år utan påsklov. och det är också speciellt, för familje jag bor med rä kristna, mend e komem rinte göra ngt speciellt på påsk,, förutoma tt gå till kyrkan, som vanligt. det är väll kosntigt. mm, kommer sakan vår påsk därhemmifrån alltås för mig är det specieltl emd påskriser och påsklunch och fmailjen och allting som är runt påsk... men men. så är det.

mm, ilket konstig inlägg detta blir, ingen direkt röd tråg genom allting. bar alite uppdaretingar, får här och där! ;)

åh, nu har jag mkt att se frame mot, mm, jag kan inte säga för mkt här innaa jag vet allting påritkigt. men alltså jag har udnerbar familj coh uderabra vänner. så ajg ser fram emot att träffa några av dem! mina underbara! <3

Ja, nu blir det natti antt!
och love från josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0