Veckans nyheter

I punktform, har detta hänt denna vecka.

* barnen fick löss
* samanlagt har jag vättat 12 tvättmaskiner och 12 torktumlar maskiner denna vecka
* SOL
* hagel
* Elsa fick äntligen sin presemt på posten!
* Jag fick PAKET av EMMA!!! gjorde mig så obeskrivligt glad!
* VICTORIA kommer på söndag=
* NYC på söndag
* Bjudit amerikaner på saltlakris, haha
* Städat mitt rum, eftersoma tt det kommer finbesök i en och en halv vecka! (Vic)
* Plockat blommor
* lekt dinosaurie (ja, varje dag har en ny spänannde lek och ett äventyr)
* hittat en död mus i barnens lekrum
* Näst sista skolveckan är gjord
* storfika på Mochalisas, med massa aupairer
* YMCA

* ikväll blir det ngt med Mathilda antagligen (det är ju svensk valborg!)
*imorn blir det Jonali, och sedan på kvällen Albanykväll med Oma
*söndag möter jag VIC, första ggn ajg provar buss till staden, ist för tåg, blir spänannde!;)



Elsa - Josefin - Britta
Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: elsa

Du verkar harft en ganska bra vecka! :) och jag är så otroligt glad av presenten!!! :)

haha, jag minns såväl när vi var där på bilden! när vi tittade på den dära föreställningen och att vi fick typ 3 gånger så mkt efterrätt än alla andra av han dära clownen ;)



ÄLSKAR DIG<3<3

2010-04-30 @ 22:05:41
Postat av: VIC

Hur mycket längtar inte jag tills på söndag?! HUR MYCKET SOM HELST!! Vi ses snart Josefin, Älskar dig! <3<3<3

2010-05-01 @ 00:34:02
Postat av: Britta

ÄLSKAR DIG! <33

2010-05-01 @ 18:28:53
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0