Theres

Oj, jag vet inte ens riktigt vart jag ska börja. de har hätalldeles för mkt sedan jag skrev här sist. 2 veckor. alltså jag är verkligen ledsen. Jag ska komma igång igen!

Alltså när ajg slutar skriva på min blogg beror det (ninte så svårt att lista ut) men på att jag har mkt som händer runt omkring mig. Det kan ibland vara att det är ngt som är jobbigt, och jag almänt inte känner för att skriva ngt. Men nu har det handlat om att jag helt enkelt var så "busy". Tiden bara flyger förbi. Jag kan inte riktigt förstå att det är de 16de Aprill.
Samtidigt som det glädjer mig, för nu går vi med stormsteg mot sommaren!

Förra helgen var underbar, Jag hade Theres här hos mig, söndag och mmåndag. Och vi har innan dess itne setts på 7 månader. är det inte kosnitgt! Hjälp. Men vi tog igen mkt under de dagar hon var här. det var itne så mkt, men vi hann nog prata igenom saker som folk normalt hinner prata om på dubbelt så många dagar. Jag tror ärligt talat itne att det var knappt några minuter som det var tyst imellan oss.




Detta har vart en vecka av lite sömn. Jag erkänner jag är dålig på att lägga mig i tid. Det är på kvällen ajg är fri, kan göra vad jag vill, är ledig. Så jag gör ngt varje dag, går till skolan, till YMCA eller är med vänner, och vissa kvällar kan jag till och med försöka klämma in alla på en och samma gång. ´
Igår var jag hemma hos Jonali, och jag måste bara säga att amerikaner för mig att skratta. Jag evt itne vadrför, men ibland när ajg umgås emd mina amrikanska vänner så får jag en känsla av att var amed i en amerikansk film elle rngt. alltså bara sättet de pratar på, slangord de använder och uttrckt är så mkt som i filmer, men ändån så är det på ett helt annat sätt i verklignheten... mm, antar att detta är sårt att förklara. Men det är verklignen speciellt att leva i en annan kultur, ocha tt abra besöka en annan kultur.

Hoppas ni får en bra dag i alla fall!
Jag tänker på er där hemma, MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hur träffade du dina amerikanska vänner?? Jag vill också :) Hoppas allt är bra med dig! Var alldeles för länge sen vi sågs...

2010-04-16 @ 18:47:13
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gott för Er att få träffas, du och Theres! Är några år sedan ni träffades första gången på Öppna förskolan i Edane.... Vi hörs på Skype idag!! KRAM mamma

2010-04-17 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0