människor

Oj, vad jag fikar, men också oj, vad det är ett bra sätt att umgås med människor! :) särskilt när amn lever som jag, i ett hus som inte ritkigt är mitt. det är mitt hem nu, men ändå inte.
Jag tror nog det är det aldra bästa med att vara här i USA, alla människor jag träffar. Detta är verkligen landet där alla kulturer möts. Jag har fått många vänner från olika länder, och det är verkligne underart, men också amerikaner. så vad mer kan man önska när man är ute på nya äventyr som jag. För det är genom vad jag gör, men också vad jag ser hos andra människor som ja lär mig mest. Jag har så mkt att lära från vissa människor! Hemma har jag verkligen kloka vänner, och det har jag innset ännu mer nu och vilken underar familj jag har, och hur visa mina föräldrar är. Jag har en sådan längtan efter att verklinge lära känna människor och se vilka de är. mm, jag är verkligen inne i en period av mitt liv när jag intresserar mig för människor och hur vi tänker lika och olika och vad som gör att vi handlar som vi gör i vissa lägen och så.
wow, det är så häfftigt, men det är verkligen så, att alla har en egen historia.

Och HURRA för vädret! idag var det verkligen sol och varmt, coh det kommer fortsätta, imorn sattsar vi på 25 grader! det bli härlig utomhusdag! :)
ja, nu är det vår!


Kommentarer
Postat av: Sara J

Vad otroligt roligt du verkar ha det, jätte skoj att se din nya blogg. Verkligen fin!

2010-04-02 @ 16:56:26
URL: http://saravision.blogg.se/
Postat av: Elsa

Fika är nog bra för oss tror jag ;) <3<3



I <3 U!

2010-04-07 @ 15:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0