Aprill Aprill

Det första jag fick höra idag var "Josefin, jag tycker inte om dig". och jag blev så oerhört ledsen bara för några sekunder hann tusen tankar fara genom mig, och ajg vet inte vad men mitt ansiktutryck måste ha vart helt tomt, för Hanna kom framt ill mig och gav mig en stor kram och viska "Joseefin, det är första aprill idag".

haha, bra början på dagen. jag vet ju att det är första aprill idag, men de tär så lätt att glömma bort! ;) haha. ochs en viste jag inte riktigt säkert om de hade edt här med, men jag antar att de har. jag undrar verkligne avd aprillskämt kommer från fårnbörjan, varför det är just första aprill som är den bästa dagen för skämt, och den enda dagen som är helt ok, utan att folks ska kunna bli tokiga på en. haha

Igår Gjorde jag och Lauren påskris och satte i röda fjädrar (det var allt vi hadde) och sedan så gjorde vi våra egna dekorationer med piprensare och pompioms bollar, som små fluffbollar. blev riktigt fint. och hon tyckte det var kul! sedan när Hanna kom hem, så sa hon "åååhh, vad fint, kan inte jag med få göra ett träd" hehe, så då gick vi ut igen och Hanna och ajg gjorde en annan vas av ris och påskpynt.
Alltså tyvärr så måste jag säga att de inte gör så mkt speciellt över påsk här. Familjen kommer måla ägg, som de tar med till sina vänne ri kyrkan. det är pretty much it.

Men jag tänkte att jag får göra lite påskbrev och ge till några av mina vänner här! ;)

Ja, vad säger vi, ny dag med nya möjligheter! idag hoppas ajg starkt på sol och 20 grader, för det är vad jag har hört!
det är så kosnitgt det känns som fredag idag. ajg evt itne om det är bra eller ddåligt, det gör att det känns lättare. för fredagar är ofta bra dagar, men samtidigt så kommer det kännas kosnitgt att jobba imorn, då det "borde" vara lördag! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Elsa

jag kom aldrig på ngt bra april skämt till dig innan dagen tog slut, så jag är ledsen :) men nästa år ska du allt se :) moooohahahahahahahah! :D<3

2010-04-02 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0